Wednesday, July 17, 2013

Giveaway Pheonix

Contest by: Pheonix
For join/term and condition: Giveaway Pheonix
Closing date: 28 July 2013
Tag: Sha, Puteri Kasih, Wan

Cerita best di bulan Ramadhan? Tak tahulah nak kata best ke tak. Just asal Ramadhan mesti akan teringat kisah tu. Sangat sesuai untuk seseorang yang memang tak dapat nak dilupakan.

Masa dekat sekolah aku ada suka dengan sorang senior ni. Kira candy crush lah.Then kitaorang kawan jugak. Till dia habis SPM tiba-tiba kiraorang lost contact. Aku memang masih berusaha mencari dia. Tapi tak pernah jumpa.

Nak dijadikan cerita, Ramadhan tahun 2010. Macam biasa, tiap-tiap petang aku dengan member-member akan pergi bazaar Ramadhan mencari juadah untuk berbuka puasa. Suatu hari, aku ternampak seseorang yang macam sangat dikenali.

Berdiri betul-betul dihadapanku. Bila diamati betul-betul, memang sah. Dia adalah sugar crush yang aku cari selama ini. Tapi secara automatik aku memusingkan badan membelakanginya. Tiba-tiba kaki terasa lemah longlai dan badan menggigil. Tak tahu kenapa.

Punyalah beriya mencari tapi bila dah tersempak depan mata macam tu boleh pulak tak tegur. Adoi! Tak tahu nak gambarkan perasaan macam mana. Menyesal tak tegur dia? Entah. Itulah kisah Ramadhanku.

6 comments:

sahizatul sahimi said...

kenapa tak tegur sis? ee geramnye baca cerita ni. hahaha. btw, thanx tag sha :)

P#eoniX said...

waduh!!!nyesal deh!!!!n'way,len kali tegur jer...x yah nak segan2x...dye mesti okeh punye!!!!n'way,thanx sudi join GA sy,munkin anda pemenang 2 hadiah???

Raiyana Khairul said...

tak cube xtahu :)

P#eoniX said...

datang klik nuff kat sineh...heheheh...

P#eoniX said...

tahniah!!!anda pemenang 2 hadiah....
1)mahkota dewa sirap/kopi(10sachet)
2)topup rm5

P#eoniX said...

slm...sebab awk pemenang kopi mahkota dewa..sy nak ingatkan kalau nak bancuh kopi tuh kene letak gula satu sudu...sbb pakaging dye macam kopi3 in 1...tapi,bukan 3 in 1....so,harus letak gula...selamat mencuba...